ShowroomSales.nl - Woonshoppen in de uitverkoop!

FAQ

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen.

Tips

Heeft Showroomsales.nl tips om advertenties te optimaliseren?

Hieronder hebben we enkele tips om uw advertenties nog meer te optimaliseren: Deze tips komen volgende week op de website te staan en zullen worden aangevuld, daar waar nodig.

    1) Omschrijf uw product zo volledig mogelijk. Maak er een prettig leesbare tekst van! (Bijvoorbeeld: bij bedden niet alleen de maten aangeven, maar ook of het om een één- of tweepersoonsbed gaat) Creëer een sfeer, door mooie foto's te plaatsen, dat komt bij iedere rubriek van pas.
    2) Vergeet uw openingstijden niet in te vullen: Om de openingstijden toe te voegen doet u het volgende: Wanneer u ingelogd bent, klikt u op uw verkooppunten en gaat u naar uw actieve verkooppunt en klikt op bewerken. Onderaan kunt u de openingstijden invullen. Er is daaronder nog ruimte om extra info te geven (bijvoorbeeld, tussen 18:00 - 19:00 gesloten op de koopavond, of dat u alleen een website heeft waardoor u 24/7 te bezoeken bent)
    3) Schrijf iets over uw bedrijf, dit kunt u onder Profiel bij "over ons", introduceer uzelf dat vinden particulieren vertrouwd overkomen. Nodig ze uit! Maak er een prettig te lezen stuk van.
    4) Plaats per model zoveel mogelijk foto's met details, bijvoorbeeld de binnenkant van een kast, de poten van een bed, kleine details doen wonderen.
    5) Gebruik de "van - voor" prijs, zo is men op de hoogte wat men bespaart.
    6) Bekijk uw "etalage" en "magazijn" speel met de te introduceren modellen, zo vinden particulieren periodiek nieuwe modellen.
    7) Vul uw etalage aan tot het maximum van modellen die uw abonnement toelaat, hoe meer hoe beter!
    8) Let op uw statistieken, welk model wordt vaak bekeken, wellicht heeft u iets soortgelijks aan te bieden.
    9) Heeft u acties, deze mogen natuurlijk ook geplaatst worden.
    10) Zorg dat uw bedrijf ook de naam heeft van uw bedrijf, het gebeurt namelijk wel eens dat het uw privé naam heeft doordat u zich inschrijft onder uw eigen naam, terwijl het een in uw regio en/of Nederland een bekendere naam heeft.
    11) Neem de tijd om uw magazijn en etalage weer eens te bekijken, wellicht zijn er teksten die u kan veranderen of aanpassen waardoor ze nog duidelijker zijn. Nodig een familielid of vriend(in) uit om uw teksten te lezen. Begrijpen zij wat u wilt aanbieden.
    12) Maak gebruik van de mogelijkheid van het plaatsen van een banner, ook dit zijn zeer laagdrempelige investeringen.

Plaatsen van een advertentie

Hoe kan ik als detaillist een advertentie plaatsen?
U kunt advertenties plaatsen, wanneer u zich heeft aangemeld.
Hoe meld ik mij aan als detaillist?
Op de homepage vindt u de knop "aanmelden als detaillist" waarna u gemakkelijk de stappen kunt volgen. U kunt uw profiel ten alle tijden aanpassen.
Hoe weet ik dat ik aangemeld ben als detaillist?
U krijgt een bevestiging per e-mail, met daarin uw gegevens als inlognaam en wachtwoord. U kunt direct uw account activeren door op de link te klikken.
Mijn abonnement loopt nog, maar ik wil van abonnement veranderen?
Na het beëindigen van de lopende advertentie krijgt u automatisch een e-mail, waarna u kunt kiezen voor een andere abonnementsvorm.
Hoe plaats ik de advertentie?
Stapsgewijs wordt u geholpen wanneer u op "uw modellen" klikt, waarna u een "nieuw model toevoegt"
Moet ik meer informatie toevoegen? De inleiding is al voldoende?
Het is aan u hoe uitgebreid u het model wilt aanbieden. Hoe duidelijker de omschrijving is hoe beter uw model wordt bekeken.
Mijn (sub)categorie staat er niet tussen?
Wanneer u de (sub)categorie niet vindt waar u uw model zou willen plaatsen, kunt u ons een e-mail sturen, waarna wij dit meteen aanpassen.
De specificaties van mijn model staan er niet tussen?
Wanneer uw technische specificaties niet vermeld staan, kunt u ons een e-mail sturen, waarna wij dit meteen aanpassen.
Moet ik een garantietermijn vermelden?
Wanneer u geen garantie biedt, hoeft u niets te vermelden.
Mijn modellen blijven maar in het magazijn staan, hoe krijg ik ze in de zichtbaar op de website?
Wanneer u alle modellen heeft toegevoegd en u tevreden bent met de omschrijvingen en foto's, kunt u de modellen via de knop "status" knop in de etalage zetten, waarna ze meteen zichtbaar zijn.
Hoe kan ik modellen veranderen op de website?
Heel eenvoudig, u logt in, u gaat naar uw modellen (aan de linkerkant van het menu) en plaatst modellen die nu nog in de etalage staan weer terug, door middel van de "statusknop", naar het magazijn. U kunt ook de modellen direct verwijderen, wanneer u ze verkocht heeft. Dan kunt u weer nieuwe modellen toevoegen en zichtbaar maken voor de particulier.
Bij de aanmelding zegt het systeem dat mijn KvK niet juist is.
Na het invullen van u 8-cijferig KvK nummer, dient u eerst op "gegevens ophalen" te klikken, waarna u uw e-mail adres en wachtwoord invult!

Nieuwsbrief

Hoe kan ik mij als detaillist aanmelden voor de Nieuwsbrief?
Wanneer u ingelogd bent kunt u klikken op Nieuwsbrief bovenaan, door uw e-mailadres in te vullen. Zo wordt u op de hoogte gehouden van de acties van andere detaillisten en van Showroomsales.nl naar de particulieren toe.
Wat zijn de mogelijkheden om zelf in de Nieuwsbrief te adverteren naar de particulieren toe?
Ook daarvoor zijn er legio mogelijkheden die we u graag via e-mail of persoonlijk contact willen uiteenzetten.

Mijn Showroomsales

Hoe kan ik mij aanmelden als particulier bij "Mijn Showroomsales"?
Heel eenvoudig, klik op "mijn showroomsales" en vul uw e-mail adres en wachtwoord in. U ontvangt meteen een bevestiging per e-mail.

Abonnementen

Zijn de abonnementskosten in- of exclusief B.T.W.?
De abonnementskosten die worden getoond zijn exclusief 19% B.T.W.
Wordt een abonnement automatisch verlengd?
Uw abonnement wordt niet automatisch verlengd. U krijgt een week en een dag van te voren een bericht per e-mail, dat uw abonnement binnenkort verloopt. Wanneer wij niets vernemen, wordt het abonnement stopgezet. Uw modellen worden dan ook niet meer getoond.
Kan ik tussentijds het abonnement wijzigen?
Zolang het abonnement loopt, kan deze niet gewijzigd worden. Aan het eind van het abonnement, waarvan u een week en een dag van te voren een kennisgevingbericht ontvangt, kunt u zelf al aangeven, door in te loggen, welke vorm uw voorkeur heeft voor een volgende periode.
Zit ik vast aan een contract?
Wij gebruiken geen contracten, alleen abonnementsvormen, waarvoor u zelf kunt kiezen.
Heeft Showroomsales.nl een goed advies bij het plaatsen van advertenties?
Wij kunnen niet instaan voor taalfouten, onjuiste formuleringen, foto's en prijzen, daarom check uw beschrijvingen en aangeboden prijzen goed, voordat u ze in de etalage zet!

Abonnementsvormen:

Kwartaal Jaar
Actieve modellen 5 10 25 10 25
Prijs € 34,95 € 69,80 € 156,75 € 264,60 € 594,00
Geen contracten
Nationaal getoond
Directe conversie
Nieuwsbrief deelname
Modellen verwisselen
Statistieken
Foto's modellen 3 3 3 5 5

Alle genoemde prijzen zijn excl. 19% BTW.

"Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via "
©2018 ShowroomSales.nl

U bevindt zich hier: Home > Help